Sme aj na sociálnych sieťach

Bitcoin

Coinbase zahviezdila počas SuperBowlu. Šikovná reklama spôsobila pád jej stránky

Článok

Americký futbal
Zdroj: Pexels.com

Niektoré spoločnosti sú schopné zaplatiť desiatky miliónov dolárov za reklamu, ktorá im aj tak v konečnom dôsledku neprinesie želaný úspech. Odvážna reklama, s ktorou prišla počas ostro sledovaného amerického SuperBowl americká kryptomenová zmenáreň Coinbase však takým prípadom nie je.

Coinbase sa pri reklame vysielanej počas SuperBowl pokúsia staviť na originálnosť a jednoduchosť, čo jej naozaj vyšlo. Počas 60 sekundového reklamného spotu totiž divákom najsledovanejšej udalosti v USA ukázala len QR kód, ktorý sa pohyboval po obrazovke.

TIP: Chcete vedieť  ako na staking na burze Binance  alebo  ako na tejto burze nakúpiť kryptomeny ?  Pripravili sme pre vás návody a  registračný link s 20% zľavou  na obchodné poplatky.

Keď si ho Američania načítali svojimi mobilnými zariadeniami dostali sa na portál zmenárne Coinbase, ktorý im ponúkol 15 dolárový registračný bonus a šancu vyhrať ceny za 3 milióny dolárov.

Portál však sprvoti obrovský záujem nezvládol a spadol. Coinbase však možno s niečím takým vopred počítala, keďže na obrazovke sa v danom čase objavila informácia: ,,Nuž bolo to populárnejšie, než sme očakávali. Potrebujeme nejaký čas, avšak netrápte sa. Napíšeme vám, keď sa veci dajú doporiadku.”

Za výpadok si platforma vyslúžila kritiku od najznámejšieho whistleblowera Edwarda Snowdena, ktorý upozornil, že hoci za reklamu zaplatili 16 miliónov dolárov, neinvestovali ani jeden ďalší dolár, aby sa uistili, že jej web nespadne hneď ako sa odvysiela v televízii.

Web Coinbase však naskočil už do niekoľkých minút neskôr a medzitým sa kampaň tejto zmenárne stala hitom na sociálnych sieťach. David Griner, ktorý je editorom portálu AdWeek, ukázal meme, ktoré malo ilustrovať súčasné dianie v marketingovom oddelení Coinbase:

Twitter kanál The Metaverse následne tweetol, že táto reklama vyšla len na 14 miliónov dolárov (Snowden spomínal 16 miliónov USD pozn.red.). Hoci na prvý pohľad sa to môže zdať veľa, iné spoločnosti inzerujúce počas SuperBowl investovali do svojich spotov pravdepodobne ešte omnoho viac.

Nuž a reklamu si zjavne užívali aj domáci miláčikovia. Napríklad tento pes, ktorý z nej bol zjavne “unesený“.

SuperBowl bol plný reklám na kryptomeny

Coinbase nebola jedinou kryptomenovou burzou, ktorá využila SuperBowl na svoju propagáciu. Konkurent Coinbase zmenáreň FTX vysielala reklamy s komikom Larrym Davidom. Podľa časov, kedy sa tieto reklamy odvysielali, následne aj určovala počet bitcoinov, ktoré prerozdelí medzi súťažiacich, ktorí sa zapoja do jej kampane na Twitteri.

Nuž a platforma Crypto.com spustila v deň SuperBowlu kampaň s najväčšou hviezdou NBA LeBronom Jamesom ,ktorá voľne nadväzuje na veľmi populárnu reklamu s hercom Mattom Damonom.

Ďalšie zaujímavé články

Férová cena Bitcoinu je $38 000, no pôjde aj na $150 000, tvrdí najväčšia banka na svete

Táto „celebritná“ dvojica hackla kryptomenovú burzu Bitfinex! Hrozí jej 20-ročné väzenie

Wells Fargo: Kryptomeny sa čoskoro môžu dostať do fázy „nezastaviteľnej adopcie“

SEPA platby sa vracajú na burzu Binance. Využite pri registrácii náš výhodný link

Zdroj: decrypt.co

Upozornenie
Názory a stanoviská uvedené v tomto článku sú publikované len pre informačné účely a v žiadnom prípade ich nemožno vnímať ako investičnú radu. Žiadny obsah na stránkach Kryptonovinky.sk a Kryptonovinky.com nemožno považovať za finančné, investičné alebo iné poradenstvo. Upozorňujeme, že investovanie do kryptomien môže viesť k stratám.

[youtube-feed]

Popularne

kontakt | Reklama


Informácia pre čitateľov

Informácie uverejnené na stránke kryptonovinky.sk sú výhradne informačného charakteru a v žiadnom prípade nie sú investičnou radou alebo obchodným odporúčaním. Nie sme obchodní poradcovia. Portál kryptonovinky.sk nenesie žiadnu zodpovednosť za vaše prípadne finančné straty pri investícii do kryptomien alebo na iných trhoch. Hoci sa venujeme predovšetkým téme kryptomien, upozorňujeme, že sú veľmi volatilné a preto sú považované za rizikovú investíciu, ktorá môže viesť k vysokým stratám. V žiadnom prípade nie sme zodpovední za škody, ktoré môžu vzniknúť na vašom účte. Pre skutočné finančné rady kontaktujte svojho finančného poradcu. Do kryptomien by ste nemali nikdy investovať viac peňazí, než si môžete dovoliť stratiť.


Viac informácii o možných rizikách nájdete tu



© 2021 Introducing s.r.o.
Šéfredaktor: Martin Gregor.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu zakázáno. Provozovatelem serveru Introducing s.r.o. , IČ:07990201.