Sme aj na sociálnych sieťach

Kryptomeny

Prieskum: Metaverse by mal byť decentralizovaný, firme Meta ľudia neveria

Článok

Virtuálna realita
Zdroj: Pixabay.com

Spoločnosť Advocate Group realizovala na vzorke 1000 Američanov prieskum, z ktorého vyplýva, že ľudia omnoho viac inklinujú k myšlienke decentralizovaného metaverse, než virtuálneho sveta, ktorý by prevádzkoval jeden alebo viac veľkých technologických gigantov.

Až 87% respondentov čerstvého prieskumu uviedlo, že decentralizovaný metaverse by uprednostnili pred projektmi, ktoré plánujú spustiť technologickí giganti na čele s Meta (bývalý Facebook), Google či Apple.

TIP: Chcete vedieť  ako na staking na burze Binance  alebo  ako na tejto burze nakúpiť kryptomeny ?  Pripravili sme pre vás návody a  registračný link s 20% zľavou  na obchodné poplatky.

Facebooku ľudia neveria

Svoj podiel na takomto zmýšľaní môže mať hlavne spoločnosť Meta, keďže ešte v čase, kedy sa volala Facebook, otriasla jej povesťou kauza o zneužívaní osobných dát používateľov. Potvrdzujú to aj výsledky prieskumu, keďže až 77% respondentov uviedlo, že má obavy zo vstupu Meta do metaverse. Pre firmu Marka Zuckerberga je to v tomto týždni ďalšia zlá správa po nepresvedčivých výsledkoch hospodárenia vo štvrtom kvartáli 2021 a následnom produkom prepade akcii.

20% respondentov v rámci prieskumu uviedlo, že prvú výraznú vlnu adopcie metaverse očakávajú do jedného až dvoch rokov, kým 49% si myslí, že adopcia potvrá dlhšie v rozmedzí troch až 6 rokov.

Do metaverse prilákajú ľudí najmä hry

Väčšina opýtaných si zároveň myslí, že hlavným motívom k prechodu na metaverse bude hranie hier. Na druhom mieste skončila samotná socializácia s inými ľuďmi v rámci virtuálneho sveta. 55% vyhlásilo, že by boli ochotní tráviť vo virtuálnom svete viac ako 3 hodiny denne.

Pokiaľ ide o hranie hier, až 93% opýtaných povedalo, že by tvárili ich hraním ešte viac času, ak by boli za to finančne odmenení. 64% tvrdí, že ak by za to dostali peniaze, trávili by v metaverse aj viac ako 3 hodiny denné. 87% by dokonca ochotne prešlo na plný úväzok, aby by bolo hranie hier v metaverse finančne dobre ohodnotené.

Metaverse sa stal novým fenoménom po tom ako firma Facebook prešla rebrandingom na Meta a oznámila, že do 10 rokov chce plnohodnotne previesť svoju užívateľskú základňu do nového virtuálneho sveta. Nemalé peniaze do virtuálnej reality a vecí spojených s metaverse však prúdia aj zo strán iných gigantov. Patria medzi nich Google, Apple aj Microsoft.

Ďalšie zaujímavé články

Ktorá PoS kryptomena spotrebuje najmenej energie na jednu transakciu?

Veľký hack vo svete kryptomien! Hacker sa postaral o škodu 320 miliónov dolárov

SEPA platby sa vracajú na burzu Binance. Využite pri registrácii náš výhodný link

Čo bude vplývať na Bitcoin v roku 2022? (Veľký súhrn)

Zdroj: cointelegraph.com

Upozornenie
Názory a stanoviská uvedené v tomto článku sú publikované len pre informačné účely a v žiadnom prípade ich nemožno vnímať ako investičnú radu. Žiadny obsah na stránkach Kryptonovinky.sk a Kryptonovinky.com nemožno považovať za finančné, investičné alebo iné poradenstvo. Upozorňujeme, že investovanie do kryptomien môže viesť k stratám.

[youtube-feed]

Popularne

kontakt | Reklama


Informácia pre čitateľov

Informácie uverejnené na stránke kryptonovinky.sk sú výhradne informačného charakteru a v žiadnom prípade nie sú investičnou radou alebo obchodným odporúčaním. Nie sme obchodní poradcovia. Portál kryptonovinky.sk nenesie žiadnu zodpovednosť za vaše prípadne finančné straty pri investícii do kryptomien alebo na iných trhoch. Hoci sa venujeme predovšetkým téme kryptomien, upozorňujeme, že sú veľmi volatilné a preto sú považované za rizikovú investíciu, ktorá môže viesť k vysokým stratám. V žiadnom prípade nie sme zodpovední za škody, ktoré môžu vzniknúť na vašom účte. Pre skutočné finančné rady kontaktujte svojho finančného poradcu. Do kryptomien by ste nemali nikdy investovať viac peňazí, než si môžete dovoliť stratiť.


Viac informácii o možných rizikách nájdete tu



© 2021 Introducing s.r.o.
Šéfredaktor: Martin Gregor.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu zakázáno. Provozovatelem serveru Introducing s.r.o. , IČ:07990201.