Pri používaní centralizovaných kryptomenových búrz sa môže stať, že potrebujete kontaktovať ich zákaznícky servis. Nie vždy to však ide plynulo a hneď sa dočkáte odpovede, ktorú potrebujete. Preto vám prinášame krátky návod, ako postupovať, ak sa chcete dočkať pomoci od burzy Binance.
Nasledujúce body sú súhrnom odporúčaní pre zákazníkov burzy Binance zo slovenskej a českej republiky od tzv. Binance Angels. Ak ešte nie ste na Binance registrovaný a plánujete to, použite náš registračný link, vďaka ktorému získate 20% zľavu na poplatky za spotové obchodovanie kryptomien.
Prvý pokus – kontaktujte Binance Angels
Najprv sa pokúste skontaktovať so slovenskými resp. českými Binance Angels skrz ich skupinu Binance Czech & Slovak na Telegrame.
Binance Angels vám vedia poradiť pri štandardných problémoch a navigovať vás, ukázať vám správny postup, či odkázať vás na materiály, ktoré vám pomôžu vyriešiť to, čo potrebujete.
Dajte si však pozor, aby ste nekomunikovali s podvodníkmi! Nikomu (ani Binance Angles) neposkytujte žiadne prístupové údaje, heslá či iné citlivé dokumenty či informácie.
Nepomohlo? Postupujte takto:
Ak s problémom nedokážu pomôcť Binance Angels, pretože ide napríklad o chýbajúce prostriedky na vašom účte, problém s dorúčením Binance Card, respektíve iný problém, ktorý je nutné riešiť priamo cez zákaznícky servis Binance, v tom prípade vám Binance Angels odporúčajú nasledujúci postup:
- Prihláste sa na váš účet na Binance a kontaktujte zákaznícky servis priamo cez oficiálny web alebo oficiálnu aplikáciu
Dôležité upozornenie: Support Binance komunikuje vždy len cez oficiálny web a oficiálnu aplikáciu Binance. Binance nemá žiadny support na Facebooku, Whatsapp a ani na žiadnej inej sociálnej či komunikačnej platforme. Ak by s vami niekto komunikoval cez tieto zdroje, tvrdil, že zastupuje Binance a chcel od vás citlivé údaje, dokonca s vami chcel telefonovať alebo od vás chcel “zárukové” platby a podobne, ide o podvod! Binance upozorňuje, že so svojimi zákazníkmi nikdy netelefonuje a ani od nich nikdy nepýta žiadne citlivé údaje.
- Po kontaktovaní zákazníckeho servisu s vami bude komunikovať najprv program (bot), ktorý vám bude klásť sériu prednastavených otázok, na ktoré budete odpovedať výberom z prednastavených možností. Môže sa však stať, že táto automatizovaná konverzácia vám nepomôže. V tom prípade sa nechajte odradiť a neustále klikajte na možnosť, že vám tieto rady nepomohli. Vďaka tejto neoblomnosti sa dopracujete až k bodu, kedy vás systém spojí s reálnym človekom, ktorý vám už bude vedieť pomôcť aktívnym spôsobom a bude reagovať priamo na vaše dotazy
Ak ešte nie ste zaregistrovaný na burze Binance a plánujete tak spraviť, odporúčame vám na to použiť náš registračný link s 20% zľavou na spotové obchodovanie na tejto platforme.