Sme aj na sociálnych sieťach

Bitcoin

Známa rapperka rozdáva milión v Bitcoine. Twitter sa z toho zbláznil

Článok

rapperka Square
Zdroj: koláž Kryptonovinky, Pixabay.com

Populárna spotrebiteľská aplikácia umožňujúca okrem iného aj kúpu a predaj Bitcoinu s názvom Cash App, za ktorou stojí spoločnosť Square Jacka Dorseyho, rozbehla masívnu reklamnú kampaň, v rámci ktorej v spolupráci so speváčkou nominovanou na Grammy Megan Thee Stallion rozdáva bitcoiny v hodnote jedného milióna dolárov.

Rapperka predstavila na Twitteri kampaň len včera 17. decembra, no medzitým už okolo nej vznikol obrovský ošiaľ. V čase písania článku má viac než 60 tisíc likes, viac ako 18 tisíc zdieľaní  a vyše 165-tisíc komentárov. Úlohou pre súťažiacich je zverejnenie komentáru s hashtagom „#Bitcoinmeg”, čím sa zaradia do súťaže.

TIP: Chcete vedieť  ako na staking na burze Binance  alebo  ako na tejto burze nakúpiť kryptomeny ?  Pripravili sme pre vás návody a  registračný link s 20% zľavou  na obchodné poplatky.

Z aktivity súťažiacich je očividné, že mnohí vedia o bitcoine absolútne minimum. Mnohí totiž netušia, aká je reálna hodnota 50 000 satoshis, ktoré medzi nich Megan za spolupráce s Cash App postupne prerozdeľuje. Pri súčasnej cene totiž ide len o približne 11 dolárov, no niektorí súťažiaci si mysleli, že 50 000 satoshis je rovných 50 000 dolárom. Jeden z nich si už dokonca medzitým objednali Teslu, pretože sa domnieval, že dostal 50 tisíc dolárov. V komentároch sa objavujú aj ďalšie absurdné príspevky ako sú vianočné fotografie tešiacich sa deti z výhry či ultrazvukové snímky ešte tých nenarodených.

Ľudia, ktorí rozumejú bitcoinu o čosi viac, odporúčajú výhercom, aby si výhru neprevádzali do dolárov, ale nechali si ju v Bitcoine. Jeho hodnota totiž môže ešte výrazne rásť, kým 11 dolárov minú naozaj ľahko. ,,Nezamieňajte to. Zmyslom súťaže je lepšie pochopiť Bitcoin. Dolár je odpad. 30% všetkých dolárov bolo vytlačených tento rok. Na druhej strane miera inflácie Bitcoinu sa tento rok znížila o polovicu. Bitcoin bude exponenciálne voči doláru rásť, pretože je ho nedostatok,” upozornil ostatných jeden z diskutujúcich.

Cieľom kampane Cash App je ďalšia propagácia Bitcoinu medzi užívateľmi, ktorí doposiaľ s kryptomenami nemali žiadnu skúsenosť. Z tohto pohľadu ide nepochybne o skvelý marketingový krok firmy Square.

Otázkou však zostáva, či takéto rozdávanie bitcoinov nepomôže ešte viac podvodníkom, ktorí sa rovnako tak snažia nováčikov presvedčiť, že im venujú nejaké kryptomeny zadarmo. A mnohí nováčikovia žiaľ naletia.

Zdroj: cointelegraph.com

Upozornenie
Názory a stanoviská uvedené v tomto článku sú publikované len pre informačné účely a v žiadnom prípade ich nemožno vnímať ako investičnú radu. Žiadny obsah na stránkach Kryptonovinky.sk a Kryptonovinky.com nemožno považovať za finančné, investičné alebo iné poradenstvo. Upozorňujeme, že investovanie do kryptomien môže viesť k stratám.

[youtube-feed]

Najnovšie články

Popularne

kontakt | Reklama


Informácia pre čitateľov

Informácie uverejnené na stránke kryptonovinky.sk sú výhradne informačného charakteru a v žiadnom prípade nie sú investičnou radou alebo obchodným odporúčaním. Nie sme obchodní poradcovia. Portál kryptonovinky.sk nenesie žiadnu zodpovednosť za vaše prípadne finančné straty pri investícii do kryptomien alebo na iných trhoch. Hoci sa venujeme predovšetkým téme kryptomien, upozorňujeme, že sú veľmi volatilné a preto sú považované za rizikovú investíciu, ktorá môže viesť k vysokým stratám. V žiadnom prípade nie sme zodpovední za škody, ktoré môžu vzniknúť na vašom účte. Pre skutočné finančné rady kontaktujte svojho finančného poradcu. Do kryptomien by ste nemali nikdy investovať viac peňazí, než si môžete dovoliť stratiť.


Viac informácii o možných rizikách nájdete tu



© 2021 Introducing s.r.o.
Šéfredaktor: Martin Gregor.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu zakázáno. Provozovatelem serveru Introducing s.r.o. , IČ:07990201.