Populárna sociálna sieť Twitter sa údajne chystá zaviesť novú funkciu, ktorá používateľom umožní obchodovať s kryptomenami a akciami. Ako informovala televízia CNBC, nová funkcia sa spúšťa v spolupráci s fintech spoločnosťou eToro.
Používatelia Twitteru si budú môcť prezerať trhové grafy pre širšiu škálu finančných nástrojov a nakupovať alebo predávať kryptomenové a iné aktíva prostredníctvom eToro. Najnovšie partnerstvo medzi platformou sociálnych médií a fintechovou firmou rozšíri na Twitteri funkciu cashtags. V súčasnosti táto funkcia umožňuje používateľom prezerať obchodné údaje v reálnom čase zo služby TradingView.
„Twitter sa stal naozaj dôležitou súčasťou komunity drobných investorov. Je miestom, kam chodí veľa ľudí, aby získali prístup k finančným správam a vedomostiam. Myslíme si, že $Cashtagy môžu v tejto konverzácii zohrávať ústrednú úlohu. Už teraz získavajú veľkú popularitu,“ povedal hovorca eToror.
Nové finančné funkcie sú prístupné prostredníctvom karty „Zobraziť na eToro“, ktorá používateľov presmeruje na obchodnú platformu eToro. Táto spoločnosť, založená v roku 2007, predstavila funkcie obchodovania s kryptomenami a kryptopeňaženku v roku 2019.
Prvé významné partnerstvo Twitteru?
Najnovšie partnerstvo by bolo zároveň prvou významnou dohodou Twitteru, od nástupu Elona Muska na pozíciu generálneho riaditeľa po tom, ako vlani získal túto sociálnu sieť za 44 miliárd dolárov. Yoni Assia, generálny riaditeľ spoločnosti eToro, označil toto partnerstvo za perfektnú zhodu a verí, že táto funkcia pomôže prilákať na platformu nových používateľov.
Assia poznamenal, že finančný Twitter sa stal pomerne veľkým trendom a bol kľúčom k rozmachu maloobchodného obchodovania v roku 2021. Dodal, že počet vyhľadávaní „cashtagov“ vzrástol na milióny. Na druhej strane, Musk v nedávnom rozhovore povedal, že chce, aby sa Twitter stal najväčšou finančnou inštitúciou na svete.
Ebook: TOP 5 AI kryptomien
Dostupné na stiahnutie
Musk už skôr predstavil myšlienku vytvoriť zo služby Twitter „superaplikáciu“. Mala by zameranie na vybudovanie ekosystému, ktorý by používateľom ponúkol prístup k viacerým online službám na jednom mieste. Koncept superaplikácie je pomerne populárny v Číne, kde takéto aplikácie fungujú ako brána ku všetkému, čo spotrebiteľ potrebuje v každodennom živote. Napríklad WeChat ponúka okamžité zasielanie správ, sociálne siete, rezervácie ciest a hotelov, bankovníctvo a ďalšie služby.
Zdroj: cointelegraph.com