Už dnes by mal Alphabet (Google) aktualizovať svoje reklamné pravidlá na základe ktorých by mala táto platforma sprístupniť reklamy pre niektoré produkty spojené s kryptomenami. Vyzerá to tak, že povolenie je spojené najmä s možnosťou propagovania nedávno schválených bitcoinových ETF v USA.
Politika Google vyvolala optimizmus
Kryptomenoví analytici považujú možnosť inzerovať na Bitcoin ETF ako býčiu novinku, ktorá by sa mohla odzrkadliť aj v cene tohto aktíva. Poukazujú pri tom na vysokú kapacitu spracovania transakcií spoločnosti Google vo vyhľadávaniach. Účet DemandSage nedávno uviedol, že Google spracováva denne približne 8,55 miliardy vyhľadávaní, no a v tých, ktoré sa týkajú BTC, by mohla byť práve reklama na spotové Bitcoin ETF.
Jedným z tých, ktorí si myslia, že to bude pre bTC býčie, je známy krypto kanál Ash Crypto.
https://twitter.com/Ashcryptoreal/status/1750756239481688282
Od dnes tak môžeme pozorovať, či sa na Google objavia reklamy spojené s BTC ETF a aký to bude mať vplyv na cenu samotného BTC. V našich končinách však takéto reklamy pravdepodobne neuvidíme. Inzerenti ako sú BlackRock, Fitelity, Bitwise, Ark a ďalšie firmy, ktoré dostali povolenie na spotové ETF, totiž cielia na americký trh a amerických investorov. Ich ETF fondy spojené s BTC zatiaľ nezískali európsku verziu.
Zdroj: cointelegraph.com