Táto informácia vyplýva zo štúdie burzy ByBit v spolupráci s výskumnou spoločnosťou Toluna, ktorá uvádza, že “boomeri“ využívajú pri analýze investícii do kryptomien viac metód typických investíciám na tradičných trhoch s akciami či komoditami.
Vyberali oveľa uváženejšie
Správa napríklad uvádza, že 34% boomerov z strávilo pred investíciou do kryptomien niekoľko dní hĺbkovou analýzou daného projektu (kryptomeny či tokenu), čo je o 50% viac, než všetky ostatné sledované generácie.
V kontraste s tým je priam šokujúce, že až 64% severoamerických investorov medzitým priznalo, že si neurobili o kryptomene, do ktorej investovali, žiadny rešerš, alebo venovali štúdiu menej než 2 hodiny.
Sledovali tokenomiku aj konkurenciu
Boomeri podľa záverov štúdie venovali veľkú pozornosť technickým faktorom, tokenomike, príjmom či konkurenčnému prostrediu daného krypto assetu, kým mladšie generácie sa nechali oveľa ľahšie ovplyvniť estetikou webových stránok kryptomeny či jej charizmatickým zakladateľom.
Zaujímavým poznatkom je aj vplyv sociálnych sieti na rôzne generácie. To, že generácie mileniálov a Z-generácie sú na sociálnych sieťach aktívnejšie, neznamená, že sú vo výhode. Skôr sa to ukazuje ako nevýhoda, pretože sú náchylnejší riadiť sa pri investovaní na základe neodborných rád z týchto platforiem a to nielen od influencerov, ale aj bežných ľudí, ktorí podobne ako oni len hľadajú rady a nie kvalifikované názory.
Generácia „boomerov“ naopak využíva skôr tradičné nástroje Web2, aby si dohľadala potrebné informácie a to bez vplyvu názorov nekvalifikovaného retailu z Twitteru, TikToku či YouTube, a držia sa teda skôr faktov, než názorov.
K štúdii je nutné doplniť, že hoci boomeri môžu byť v súčasnosti so svojimi kryptoinvestíciami na tom lepšie, než mileniáli, vplyv boomerov na kryptotrh je výrazne menší. Najdôležitejšími pri adopcii kryptomien v nasledujúcich rokoch búdu práve mladšie generácie Mileniálov, či generácie Z, čiže dve najmladšie pracujúce generácie, ktoré budú postupne dediť bohatstvo od tých starších.
Zdroj: cointelegraph.com