20. augusta sa na sociálnej sieti X (Twitter) objavila informácia od zákazníckej podpory Binance, ktorú neskôr zmazali: „Pozastavili sme výbery a vklady v eurách cez SEPA, pretože náš platobný poskytovateľ už tieto transakcie nemôže podporovať.“ Binance následne dodala:
„Chápeme vzniknuté problémy a usilovne pracujeme na ich riešení.“
Jeden z európskych klientov burzy tvrdil, že pred pár dňami previedol na Binance významnú sumu eur, ale nemôže ich teraz vybrať ani predávať kvôli problémom so svojím Paysafe účtom. Tento klient skonštatoval:
„Podľa zákazníckej podpory môžem len čakať, kým Binance nájde nového platobného poskytovateľa. Toto by ste očakávali od podvodných búrz, ale nie od spoločnosti ako Binance.“
Pred niekoľkými mesiacmi Binance informovala svojich užívateľov o zmene súčasného bankového partnera v eurách. Oznámila, že Paysafe Payment Solutions ukončí ich podporu a používatelia budú musieť aktualizovať svoje bankové údaje a možno akceptovať nové podmienky, aby mohli naďalej využívať služby SEPA.
Správa odoslaná omylom?
Binance zároveň tvrdí, že správa na platforme X bola odoslaná omylom a zdôraznila, že služba vkladov a výberov cez SEPA bude pokračovať do 25. septembra, ako pôvodne oznámili.

Hovorca Binance poznamenal:
„Ako sa blíži 25. september, môžeme požiadať niektorých používateľov o dodatočné informácie. Máme v pláne ponúknuť alternatívy pred ukončením služby SEPA.“
Toto nie je prvýkrát, čo má Binance problémy s výbermi v Európe. Už v máji burza prerušila výbery Bitcoinu. Toto prerušenie nastalo deň po technických problémoch, keď sa viac ako 400 000 transakcií zaseklo na blockchaine.
Zdroj: cointelegraph.com