Pomalšia realizácia plánovaných cieľov v porovnaní s konkurenciou a slabšia propagácia projektu. To sú dve najčastejšie výčitky, ktoré zaznievajú z komunity fandiacej kryptomene Cardano (ADA). Kým prvý problém je zdá sa už minulosťou, veď Shelley a staking klopú na dvere, Cardano intenzívne pracuje aj na zlepšení svojho imidžu.
Marketingovú oblasť týkajúcu sa Cardano má na starosti Cardano Foundation, nadácia, ktorá bola častokrát kritizovaná za nie príliš ideálny spôsob prezentácie projektu a komunikáciu s komunitou. Po zmene vedenia sa však začali hýbať ľady, čoho dôkazom je aj čerstvé oznámenie o uzavretí spolupráce s marketingovou agentúrou McCann Dublin. Nejde pritom len tak o hocijakú spoločnosť – na služby McCann sa spoliehajú aj Microsoft, LinkedIn či nórske aerolinky.
Írska pobočka McCann bude mať dôležitú úlohu – vylepšiť imidž Cardano, počnúc prehodnotením súčasnej marketingovej stratégie a návrhom nových riešení. ,,Značka hrá kľúčovú úlohu pri adopcii Cardana, pretože čím viac organizácii sa rozhoduje integrovať do svojich operácii tretiu generáciu blockchainových riešení,” povedal k uzavretiu spolupráce globálny riaditeľ PR v Cardano Foundation Bakyt Azamikanov.
Jenny Paerzold z McCann Dublin povedal, že obe spoločnosti si okamžite sadli. McCann si uvedomuje dôležitosť a potenciál kryptomien. Paerzold je presvedčený, že ich pokrok je nezastaviteľný a rozhodne budú súčasťou finančného systému.
Zdroj: cryptoslate.com
Ak sa vám páčia naše články zapnite si naše notifikácie (zvonček vpravo dole) a sledujte nás na Facebooku. Mimochodom viete o tom, že aktuálny prehľad cien kryptomien nájdete aj u nás?